Zgłaszanie reklamacji


Reklamację możesz złożyć w formie:

  • pisemnej korzystając z formularza reklamacji/skargi:
    - osobiście - w dowolnej placówce naszego Banku,
    - przesyłką pocztową lub poprzez kuriera na adres dowolnej placówki naszego Banku,
    - wysyłką na adres do doręczeń elektronicznych Banku: AE:PL-99099-81787-BRATA-20,
    - elektronicznie - na wskazany adres: reklamacje@bsbrodnica.pl,
  • ustnej:
    - osobiście do protokołu podczas wizyty w dowolnej placówce naszego Banku,
    - telefonicznie – na wskazany numer: 56 491 31 90 pn-pt w godzinach 8:00 - 16:00

 

Co powinna zawierać treść reklamacji:

  • imię i nazwisko lub nazwę klienta;
  • adres korespondencyjny;
  • numer rachunku;
  • nazwę usługi lub produktu, którego dotyczy reklamacja;
  • datę i miejsce zdarzenia;
  • kwotę reklamowanej transakcji;
  • dokładny opis zdarzenia.

 

Odpowiedź na złożoną reklamację otrzymasz w możliwie jak najkrótszym czasie, jednak nie później niż do:

  • 15 dni roboczych – jeśli reklamacja dotyczy usługi wskazanej w art. 3 ustawy o usługach płatniczych t. j. transakcji płatniczych,
  • 30 dni kalendarzowych – w pozostałych przypadkach.

 

W szczególnie skomplikowanych przypadkach termin udzielenia odpowiedzi może ulec przedłużeniu do:

  • 35 dni roboczych - jeśli reklamacja dotyczy usługi wskazanej w art. 3 ustawy o usługach płatniczych t. j. transakcji płatniczych,
  • 60 dni kalendarzowych – w pozostałych przypadkach.

Zastrzeżenie karty

Dowiedz się więcej

Zablokowanie dostępu do SBI

Dowiedz się więcej