Zgłaszanie reklamacji
Reklamację możesz złożyć w formie:
- pisemnej korzystając z formularza reklamacji/skargi:
- osobiście - w dowolnej placówce naszego Banku,
- przesyłką pocztową lub poprzez kuriera na adres dowolnej placówki naszego Banku,
- elektronicznie - na wskazany adres: [email protected], - ustnej:
- osobiście do protokołu podczas wizyty w dowolnej placówce naszego Banku,
- telefonicznie – na wskazany numer: 56 491 31 90 pn-pt w godzinach 8:00 - 16:00
Co powinna zawierać treść reklamacji:
- imię i nazwisko lub nazwę klienta;
- adres korespondencyjny;
- numer rachunku;
- nazwę usługi lub produktu, którego dotyczy reklamacja;
- datę i miejsce zdarzenia;
- kwotę reklamowanej transakcji;
- dokładny opis zdarzenia.
Odpowiedź na złożoną reklamację otrzymasz w możliwie jak najkrótszym czasie, jednak nie później niż do:
- 15 dni roboczych – jeśli reklamacja dotyczy usługi wskazanej w art. 3 ustawy o usługach płatniczych t. j. transakcji płatniczych,
- 30 dni kalendarzowych – w pozostałych przypadkach.
W szczególnie skomplikowanych przypadkach termin udzielenia odpowiedzi może ulec przedłużeniu do:
- 35 dni roboczych - jeśli reklamacja dotyczy usługi wskazanej w art. 3 ustawy o usługach płatniczych t. j. transakcji płatniczych,
- 60 dni kalendarzowych – w pozostałych przypadkach.
Zastrzeżenie karty
Zablokowanie dostępu do SBI