Zablokowanie dostępu do SBI


Wejdź na stronę logowania: https://bank24.bsbrodnica.pl i naciśnij klawisz: ZABLOKUJ DOSTĘP (1)



Następnie wprowadź identyfikator logowania (2) i naciśnij klawisz UZYSKAJ POMOC (3)



W kolejnym kroku naciśnij klawisz ZABLOKUJ (4)



Następnie dla potwierdzenia tożsamości wpisz swój nr PESEL (5) i naciśnij klawisz DALEJ (6)



Poczekaj na telefon od Agenta Głosowego, który podyktuje kod autoryzujący - wpisz kod w polu (7) i naciśnij klawisz DALEJ (8).
Po prawidłowym wpisaniu danych następuje zablokowanie dostępu do Bankowości Internetowej i Mobilnej.
Odblokowanie jest możliwe poprzez wizytę w oddziale Banku lub dzwoniąc na numer wsparcia technicznego Banku - 56 491 31 51 (pon.-pt. 8.00 - 16.00).

Zablokowanie dostępu do SBI


Wejdź na stronę logowania: https://bank24.bsbrodnica.pl i naciśnij klawisz: ZABLOKUJ DOSTĘP (1)



Następnie wprowadź identyfikator logowania (2) i naciśnij klawisz UZYSKAJ POMOC (3)



W kolejnym kroku naciśnij klawisz ZABLOKUJ (4)



Następnie dla potwierdzenia tożsamości wpisz swój nr PESEL (5) i naciśnij klawisz DALEJ (6)



Poczekaj na telefon od Agenta Głosowego, który podyktuje kod autoryzujący - wpisz kod w polu (7) i naciśnij klawisz DALEJ (8).
Po prawidłowym wpisaniu danych następuje zablokowanie dostępu do Bankowości Internetowej i Mobilnej.
Odblokowanie jest możliwe poprzez wizytę w oddziale Banku lub dzwoniąc na numer wsparcia technicznego Banku - 56 491 31 51 (pon.-pt. 8.00 - 16.00).