Zatrzeżenie karty płatniczej

 

W przypadku utraty karty płatniczej Banku Spółdzielczego w Brodnicy (zagubienie lub kradzież) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:

  • telefonicznie w Centrum Komunikacji (tel.: +48 61 856 52 78 ) czynnym całą dobę lub w dowolnym centrum VISA,
  • telefonicznie w Banku, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 pod nr tel. + 48 56 491 31 51
  • osobiście w dowolnym Oddziale Banku Spółdzielczego w Brodnicy lub innym banku honorującym karty VISA

W przypadku utraty karty za granicą, po skontaktowaniu się z lokalnym ośrodkiem VISA, użytkownik karty może otrzymać awaryjną wypłatę gotówki w wybranym Banku, uczestniczącym w systemie VISA.

 

Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.

 

1

1. Naciśnij Więcej (1) w prawym dolnym rogu ekranu, wejdź w Karty (2),

 

 

2

2. Naciśnij kartę do zastrzeżenia (3),

 

 

3

3. Wśród dostępnych opcji wybierz Zastrzeż (4),

 

4

4. Zastrzeżenie karty wymaga autoryzacji potwierdź zmianę w aplikacji, lub z użyciem kodu PIN i jednorazowego kodu SMS,

 

 

5

5. To wszystko – zastrzeżenie karty zostało zlecone.

 

 

1. Naciśnij Więcej (1) w prawym dolnym rogu ekranu, wejdź w Karty (2),

1

 

 

2. Naciśnij kartę do zastrzeżenia (3),

2

 

 

3. Wśród dostępnych opcji wybierz Zastrzeż (4),

3

 

4. Zastrzeżenie karty wymaga autoryzacji potwierdź zmianę w aplikacji, lub z użyciem kodu PIN i jednorazowego kodu SMS,

4

 

 

5. To wszystko – zastrzeżenie karty zostało zlecone.

5