Zatrzeżenie karty płatniczej

W przypadku utraty karty płatniczej Banku Spółdzielczego w Brodnicy (zagubienie lub kradzież) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:
- telefonicznie w Centrum Obsługi pod numerem 801 599 009 (lub +48 61 856 52 78 dla połączeń z zagranicy) czynnym całą dobę lub w dowolnym centrum VISA,
- telefonicznie w Banku, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 pod nr tel. + 48 56 491 31 51
- osobiście w dowolnym Oddziale Banku Spółdzielczego w Brodnicy lub innym banku honorującym karty VISA
W przypadku utraty karty za granicą, po skontaktowaniu się z lokalnym ośrodkiem VISA, użytkownik karty może otrzymać awaryjną wypłatę gotówki w wybranym Banku, uczestniczącym w systemie VISA.
Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Opłata za połączenie według taryfy operatora.
1. Naciśnij Więcej (1) w prawym dolnym rogu ekranu, wejdź w Karty (2),
2. Naciśnij kartę do zastrzeżenia (3),
3. Wśród dostępnych opcji wybierz Zastrzeż (4),
4. Zastrzeżenie karty wymaga autoryzacji potwierdź zmianę w aplikacji, lub z użyciem kodu PIN i jednorazowego kodu SMS,
5. To wszystko – zastrzeżenie karty zostało zlecone.
1. Naciśnij Więcej (1) w prawym dolnym rogu ekranu, wejdź w Karty (2),
2. Naciśnij kartę do zastrzeżenia (3),
3. Wśród dostępnych opcji wybierz Zastrzeż (4),
4. Zastrzeżenie karty wymaga autoryzacji potwierdź zmianę w aplikacji, lub z użyciem kodu PIN i jednorazowego kodu SMS,
5. To wszystko – zastrzeżenie karty zostało zlecone.