Zablokowanie dostępu do SBI
Zablokuj telefonicznie
Dzwoniąc prosimy przygotować następujące informacje:
− identyfikator użytkownika / Przyjazny login,
− numer PESEL,
Opłata za połączenie według taryfy operatora.
Zablokuj na stronie logowania
Wejdź na stronę logowania: https://bank24.bsbrodnica.pl i naciśnij klawisz: ZABLOKUJ DOSTĘP (1)

Następnie wprowadź identyfikator logowania (2) i naciśnij klawisz UZYSKAJ POMOC (3)

W kolejnym kroku naciśnij klawisz ZABLOKUJ (4)

Następnie dla potwierdzenia tożsamości wpisz swój nr PESEL (5) i naciśnij klawisz DALEJ (6)

Poczekaj na telefon od Agenta Głosowego, który podyktuje kod autoryzujący - wpisz kod w polu (7) i naciśnij klawisz DALEJ (8).
Po prawidłowym wpisaniu danych następuje zablokowanie dostępu do Bankowości Internetowej i Mobilnej.
Odblokowanie jest możliwe poprzez wizytę w oddziale Banku lub dzwoniąc na numer wsparcia technicznego Banku - 56 491 31 51 (pon.-pt. 8.00 - 16.00).

Zablokowanie dostępu do SBI
Zablokuj telefonicznie
Dzwoniąc prosimy przygotować następujące informacje:
− identyfikator użytkownika / Przyjazny login,
− numer PESEL,
Opłata za połączenie według taryfy operatora.
Zablokuj na stronie logowania
Wejdź na stronę logowania: https://bank24.bsbrodnica.pl i naciśnij klawisz: ZABLOKUJ DOSTĘP (1)

Następnie wprowadź identyfikator logowania (2) i naciśnij klawisz UZYSKAJ POMOC (3)

W kolejnym kroku naciśnij klawisz ZABLOKUJ (4)

Następnie dla potwierdzenia tożsamości wpisz swój nr PESEL (5) i naciśnij klawisz DALEJ (6)

Poczekaj na telefon od Agenta Głosowego, który podyktuje kod autoryzujący - wpisz kod w polu (7) i naciśnij klawisz DALEJ (8).
Po prawidłowym wpisaniu danych następuje zablokowanie dostępu do Bankowości Internetowej i Mobilnej.
Odblokowanie jest możliwe poprzez wizytę w oddziale Banku lub dzwoniąc na numer wsparcia technicznego Banku - 56 491 31 51 (pon.-pt. 8.00 - 16.00).
