Płatności BLIK
BLIK to wygodny i bezpieczny system płatności mobilnych dostępny w aplikacji mobilnej BSBrodnica.
Dzięki niemu wygodnie i bezpiecznie wykonasz przelew na telefon, zapłacisz za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych, a także wypłacisz pieniądze z bankomatów.
Zobacz aplikację BSBrodnica
Szybko i prosto
Płatności BLIK są oparte o jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który znajdziesz w swojej aplikacji.
Kod jest ważny 2 minuty. Po upływie tego czasu, możesz wygenerować nowy. Kodu używasz, by rozpocząć swoją płatność.
Do płatności BLIKIEM nie potrzebujesz karty płatniczej ani portfela. Wystarczy...
Aplikacja mobilna BSBrodnica
Telefon z systemem Android lub iOS.
Dostęp do internetu
Aktualnie dostępne funkcje
Przelew Blik na telefon
Wykonuj szybkie przelewy używając numeru telefonu odbiorcy
Płatności w sklepie
W sklepach stacjonarnych wpisujesz kod BLIK na terminalu i potwierdzasz w aplikacji. Nie potrzebujesz portfela.
Zakupy i usługi w internecie
W sklepach internetowych wpisujesz kod BLIK na formularzu płatności i potwierdzasz w aplikacji. Nie potrzebujesz przepisywać haseł SMS lub podawać danych karty płatniczej. .
Wypłaty z bankomatu
Wybierasz opcję wypłaty BLIK. Nie potrzebujesz karty płatniczej – wystarczy aplikacja bankowa do potwierdzenia transakcji
Otwórz aplikację. następnie kliknij [Kod Blik], następnie [Włącz BLIKA] i zaloguj się.
Na ekranie aktywacji Blika zaakceptuj regulamin, potem naciśnij [Włącz BLIK], na koniec naciśnij klawisz [OK]
BLIK został włączony. Spradź jeszcze czy masz ustawiony odpowiedni nr rachunku w polu [Źródło środków]
Jak włączyć odbieranie przelewów Blik na telefon?
Zaloguj się do aplikacji mobilnej, wybierz na dole ekranu opcję [Więcej], a następnie [Ustawienia]
W kolejnym kroku kliknij [Ustawienia Blik]. Dalej zaznacz opcję [Odbieraj przelewy BLIKIEM].
Zaznacz opcję [Chcę odbierać przelewy Blik] i zaakceptuj dyspozycję przepisując otrzymany kod SMS. Na koniec naciśnij klawisz [Potwierdź].
- zaloguj się do aplikacji mobilnej
- wybierz opcję [Blik] na dole ekranu
- następnie [PRZELEW NA TELEFON]
- wypłenij formularz przelewu w tym:
- nr telefonu odbiorcy (można wybrać go z książki adresowej)
- kwotę
- tytuł przelewu
- zaakceptuj przelew
- zaloguj się do aplikacji mobilnej
- wybierz opcję [Blik] na dole ekranu
- przepisz 6-cyfrowy kod BLIK na stronie płatności w sklepie internetowym.
- potwierdź płatność w aplikacji mobilnej na telefonie.
- poinformuj sprzedawcę, że chesz płacić Blikiem
- zaloguj się do aplikacji mobilnej
- wybierz opcję [Blik] na dole ekranu
- przepisz 6-cyfrowy kod BLIK do terminala płatniczego
- potwierdź płatność w aplikacji mobilnej na telefonie (jesli będzie to wymagane)
- na ekranie bankomatu wybierz BLIK jako sposób wypłaty gotówki.
- zaloguj się do aplikacji mobilnej
- wybierz opcję [Blik] na dole ekranu
- przepisz 6-cyfrowy kod BLIK używając klawiatury bankomatu
- potwierdź płatność w aplikacji mobilnej na telefonie
Więcej informacji na stronie: https://blik.com/pierwsze-kroki-z-blikiem
Bezpieczeństwo
Usługa płatności BLIK jak i sama aplikacja mobilna posiadają szereg niezbędnych zabezpieczeń:
Zalogowanie się do aplikacji mobilnej wymaga biometrii lub podania kod PIN
Transakcje dokonywane kodem BLIK zawsze wymagają potwierdzenia - przyciskiem „Akceptuj” oraz kodem PIN
Transakcje BLIK posiadają maksymalny limit jednorazowy oraz dzienny
W trakcie realizacji transakcji podajesz tylko 6-cyfrowy kod, nikt nie pozna Twojego identyfikatora lub numeru karty
Pytania i odpowiedzi
Kto może korzystać z BLIKA?
Usługa dostępna jest dla wszystkich klientów indywidualnych posiadających aplikację mobilną połączoną z systemem bankowości Aplikacja do pobrania ze sklepu App Store , Google Play i AppGalery
Ile kosztuje usługa BLIK ?
Bank nie pobiera opłat za usługę BLIK, ale może być pobierana opłata za transfer danych przez operatora sieci komórkowej.
Gdzie mogę płacić BLIKIEM?
BLIKIEM możesz płacić w internecie, sklepach stacjonarnych oraz punktach usługowych. Sklepy stacjonarne udostępniające BLIKA oznaczone są naklejką z logo BLIK.
Na jakich telefonach działa BLIK ?
BLIK działa na smartfonach z systemami mobilnymi Android (wersja 6 lub nowsza) oraz iOS (wersja 11 lub nowsza). Do korzystania z BLIKA niezbędne jest też połączenie z internetem.
Jakie są limity w płatnościach BLIK ?
Domyślnie limit na transakcje BLIKIEM wynosi 1000zł i jest uzależniony od limitu kwotowego na operacje aplikacją mobilna, kóry też wynosi 1000zł.
Maksymalny limit na transkacje BLIKIEM może wynosić 3000zł, pod warunkiem zwiększenia limitu operacji aplikacją mobilną.
Zmiana limitów jest dostępna w systemie SBI, menu USTAWIENIA.
Zasady bezpieczeństwa
- Nikomu nie podawaj kodu BLIK
- Sprawdzaj szczegóły transakcji zanim ją zaakceptujesz w aplikacji mobilnej
- Uważaj na oszustów wyłudzających kody BLIK na portalach społecznościowych
- Chroń dostęp do telefonu, na którym masz aplikację mobilną
- Zawsze wylogowuj się z aplikacji mobilnej, gdy skończysz z niej korzystać
- Na bieżąco aktualizuj oprogramowanie urządzenia oraz aplikacje bankowe
- W razie potrzeby możesz wyłączyć BLIKA w aplikacji mobilnej lub zablokować dostęp do niej.