Jak się zalogować?- dla osób korzystających z mTokena
W polu „Numer identyfikacyjny” wpisujemy nazwę użytkownika nadaną przez Bank (9 znaków). W przypadku identyfikatora nie ma znaczenia wielkość wprowadzanych znaków. Szczegółowe informacje można uzyskać po naciśnięciu na przycisk „Opis”.
W polu „Kod dostępu”: Podczas pierwszego logowania wpisujemy hasło tymczasowe otrzymane z Banku, a następnie ustawiamy swoje hasło i wykonujemy parowanie mTokena.
Podczas kolejnego logowania wpisujemy wybrane przez system znaki z aktualnego hasła oraz potwierdzamy mTokenem.
Jak się zalogować?- dla osób korzystających z podpisywania kodem SMS
W polu „Numer identyfikacyjny” wpisujemy nazwę użytkownika nadaną przez Bank (9 znaków). W przypadku identyfikatora nie ma znaczenia wielkość wprowadzanych znaków. Szczegółowe informacje można uzyskać po naciśnięciu na przycisk „Opis”.
W polu „Kod dostępu”: Podczas pierwszego logowania wpisujemy hasło tymczasowe otrzymane z Banku, a następnie ustawiamy swoje hasło.
Podczas kolejnego logowania wpisujemy wybrane przez system znaki z aktualnego hasła oraz potwierdzamy otrzymnaym kodem SMS.
Jak się zalogować?- dla osób korzystających z karty chipowej
W czytniku umieszczamy kartę mikroprocesorową, natomiast w polu „PIN”: wprowadzamy otrzymany z Banku kod PIN.
Podczas kolejnego logowania w czytniku umieszczamy kartę mikroprocesorową, natomiast w polu „PIN”: wprowadzamy ułożony przez siebie kod PIN.
Nie pamiętam swojego identyfikatora
Należy się zgłosić do najbliższego oddziału Banku Spółdzielczego w Brodnicy
Nie pamiętam swojego hasła
Proszę zadzwonić pod numer: 56 4913151
Zablokowałem dostęp do banku internetowego
Proszę zadzwonić pod numer: 56 4913151
Sesje Elixir - wychodzące
Godziny wysyłki:
- 08:00
- 12:00
- 14:00
Przelewy zewnętrzne, które zostały złożone w dniu wolnym od pracy będą realizowane w najbliższym dniu roboczym.
Sesje Elixir - przychodzące
Godziny odbioru:
- 10:00 - 11:00
- 14:00 - 15:00
- 16:00 - 17:00
Aplikacja mobilna - zapomniałem hasło
W sytuacji zapomnienia PINU do aplikacji mobilnej najlepiej logować się do momentu zablokowania aplikacji BSBrodnica, następnie system umożliwi wykonanie ponownego parowania urządzenia (smartfon) przy wykorzystaniu przegladarki internetowej.
Aplikacja mobilna - zmiana urządzenia
W przypadku zmiany telefonu należy w pierwszej kolejności zdeaktywować aplikację na dotychczas używanym urządzeniu. W tym celu trzeba wejść w opcję Wiecej->Ustawienia -> Dezaktywacja aplikacji. Następnie na nowe urządzenie trzeba pobrać aplikację BSBrodnica i wykonać ponowne parowanie przy użyciu przegladarki internetowej.